08-07-08 tatoeage gezet - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu 08-07-08 tatoeage gezet - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu

08-07-08 tatoeage gezet

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kevin

11 Juli 2008 | Aruba, Oranjestad

Heb op 08-07-08 bij Tony's Tattoo een tattoeage laten zetten. Om 14.00 arubaanse tijd, voor jullie 20.00 had ik een afspraak, maar omdat het erg druk was, was ik pas 2 uur later aan de beurt. Nadat eerst het haar eraf werd geschoren en mijn huid gedesinfecteerd kon het tattoeeren beginnen, al met al heeft het maar 40 minuten geduurd voor dat ik klaar was. De pijn viel ook reuze mee, had het pijnlijker verwacht. Sommige plekjes waren wel wat gevoeliger, maar opzich was het allemaal wel goed te houden. Heb ook bijna geen spier verrekt toen hij bezig was, zat heerlijk in die stoel, zodat die man rustig zijn werk kon doen.
In hygienisch oogpunt zat het allemaal goed, alles was steriel verpakt, en zelfs de machine zat verpakt in een plastic zak. Dus dat was allmaal wel goed.

Nou hoop dat alles daar bij jullie ook goed gaat, want hier gaat alles zijn gangetje.

Heel veel groetjes Kevin.

  • 11 Juli 2008 - 21:35

    Pap En Mam:

    he mooie tatoo hoor nou het zou mij pijn doen.hier is alles oke in het koude kikkerland
    hopelijk wordt het volgende week beter wil graag weer in de zon.

  • 16 Juli 2008 - 20:09

    Bennie:

    Hallo Kevin ik heb het dagboek van jou maar eens even bekeken en jou belevenissen gevolgd en de foto`s bekeken van jou tato. je zij wel dat het niet zeer deed maar een paar dagen later dan ook niet?
    het is leuk dat je het wel naar de zin hebt al is het dan allen maar werken en slapen daar ben je er toch ook voor naartoe gegaan en toch niet voor vakantie maar verder wens ik jou wel een fijne tijd toe.
    Ik zal mijn e.mailadres aanmelden zodat ik wat eerder de belevenissen kan volgen

    groetje`s Bennie /Dicky en Roy

  • 17 Juli 2008 - 13:11

    Ans En Hans:

    Hoi Kevin,
    Helemaal pijnloos ziet het er niet uit! Jij liever dan ik! Groetjes uit een waterig Vaassen

  • 17 Juli 2008 - 19:40

    Kevin:

    Het laten zetten van die tatoeage deed nauwelijks pijn, je voelt het tuurlijk wel, en sommige plekjes waren wel wat gevoeliger, maar qua pijn viel het allemaal reuze mee, ook de dagen erna heb ik er niets van gemerkt. het ziet er allemaal al goed uit, het geneest goed, maar wacht nog een paar dagen voordat ik ermee ga zwemmen en de zon in ga.

    verder gaat hier alles zo zijn gangetje.

    groetjes kevin.

  • 16 Augustus 2008 - 05:17

    JoJo:

    heey volgens mij was ik daar bij...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Op 6 juni 2008 vertrek ik voor een half jaar naar Aruba. Dit gaat uit van de opleiding die ik op dit moment aan het volgen ben' Beveiliging Coordinator'. Op dit eiland gaan we volledig meedraaien met beveiligingsbedrijf VCB. Denk aan grote luxe Cassino's en Hotels, waar we dan de beveiliging op ons nemen. dan weet je wel genoeg. Ik ga erheen om daar veel te leren, maar ook om er de tijd van mijn leven te beleven. Ik zou het leuk vinden om ook eens een berichtje van jullie kant op deze weblog te mogen ontvangen. PASA UN BON DIA ( dat is papiaments voor " Fijne dag toe gewenst" ) Heel veel groeten vanuit het 'WARME EILAND ARUBA. Kevin.

Actief sinds 19 Mei 2008
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 7786

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: