Alweer bijna 3 maanden - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu Alweer bijna 3 maanden - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu

Alweer bijna 3 maanden

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kevin

25 Augustus 2008 | Aruba, Oranjestad

Zo, hier weer even een berichtje uit het nu verdomd warme aruba. Zitten nu in het orkaanseizoen, en daar merk je toch wel wat van, de dagen zijn benauwd warm, en s'nachts hebben we vaak regen met onweer. zitten nu hier alweer bijna 3 maanden, en zoals de meesten mischien al wel weten werken we nu voor een ander bedrijf, wel met het zelfde management. Het oude bedrijf ( VCB ) is falliet gegaan en nu werken we onder de naam VISION. Nu kunnen we met gemak gaan beginnen met aftellen, het duurt dan nog wel even, maar denk wel dat de tijd nu heel rap gaat, althans ik hoop dat de tijd heel rap voorbij gaat. Hier een paar dingetjes die ik toch wel mis hier. Nou JULLIE natuurlijk, een fatsoenlijke bak koffie, een heerlijke hollandse pot ( hutspot )voor de rest is het hier allemaal wel goed uit te houden.

het gaat jullie allemaal goed.

groetjes uut aruba

  • 26 Augustus 2008 - 09:23

    Bennie Hagen:

    Nou Kevin ik vind het fijn dat het toch nog goed is gekomen en dat je de rest van de periode het nog wel naar je zin hebt en geniet er maar van want zo als je al zij is het aftellen begonnen en kom je al zo weer thuis Groetje`s Bennie Dicky en Roy

  • 26 Augustus 2008 - 18:14

    PA En Ma En Wesley:

    He Kevin, mooi dat je de site weer hebt aangepast. 3 mnd alweer bijna ja het gaat wel hard. het weer wordt hier ook mooi weer in het weekend en hoe lang het duurt afwachten en weet je wat wij missen JOU natuurlijk en doe ons maar wat zon. LIEFS XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Op 6 juni 2008 vertrek ik voor een half jaar naar Aruba. Dit gaat uit van de opleiding die ik op dit moment aan het volgen ben' Beveiliging Coordinator'. Op dit eiland gaan we volledig meedraaien met beveiligingsbedrijf VCB. Denk aan grote luxe Cassino's en Hotels, waar we dan de beveiliging op ons nemen. dan weet je wel genoeg. Ik ga erheen om daar veel te leren, maar ook om er de tijd van mijn leven te beleven. Ik zou het leuk vinden om ook eens een berichtje van jullie kant op deze weblog te mogen ontvangen. PASA UN BON DIA ( dat is papiaments voor " Fijne dag toe gewenst" ) Heel veel groeten vanuit het 'WARME EILAND ARUBA. Kevin.

Actief sinds 19 Mei 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 7789

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: