Mijn eerste reis - Reisverslagen van Kevin geen Bouwman - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Kevin geen Bouwman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Op 6 juni 2008 vertrek ik voor een half jaar naar Aruba. Dit gaat uit van de opleiding die ik op dit moment aan het volgen ben' Beveiliging Coordinator'.
Op dit eiland gaan we volledig meedraaien met beveiligingsbedrijf VCB.
Denk aan grote luxe Cassino's en Hotels,
waar we dan de beveiliging op ons nemen. dan weet je wel genoeg. Ik ga erheen om daar veel te leren, maar ook om er de tijd van mijn leven te beleven. Ik zou het leuk vinden om ook eens een berichtje van jullie kant op deze weblog te mogen ontvangen.

PASA UN BON DIA
( dat is papiaments voor " Fijne dag toe gewenst" )

Heel veel groeten vanuit het 'WARME EILAND ARUBA. Kevin.

Recente Reisverslagen:

27 November 2008

Biena op huus an

17 Oktober 2008

Hallo allemaal

18 September 2008

AFTELLEN GEBLAZEN

25 Augustus 2008

Alweer bijna 3 maanden

27 Juli 2008

Watersport
Kevin

Op 6 juni 2008 vertrek ik voor een half jaar naar Aruba. Dit gaat uit van de opleiding die ik op dit moment aan het volgen ben' Beveiliging Coordinator'. Op dit eiland gaan we volledig meedraaien met beveiligingsbedrijf VCB. Denk aan grote luxe Cassino's en Hotels, waar we dan de beveiliging op ons nemen. dan weet je wel genoeg. Ik ga erheen om daar veel te leren, maar ook om er de tijd van mijn leven te beleven. Ik zou het leuk vinden om ook eens een berichtje van jullie kant op deze weblog te mogen ontvangen. PASA UN BON DIA ( dat is papiaments voor " Fijne dag toe gewenst" ) Heel veel groeten vanuit het 'WARME EILAND ARUBA. Kevin.

Actief sinds 19 Mei 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7782

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: