AFTELLEN GEBLAZEN - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu AFTELLEN GEBLAZEN - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu

AFTELLEN GEBLAZEN

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kevin

18 September 2008 | Aruba, Oranjestad

Zo hier weer even een berichtje van 8000 km ver.
Hier gaat alles goed. Af en toe hebben we toch wel last van beste regenbuien, en dat de windt totaal wegvalt, maar dat komt doordat we in het orkaanseizoen zitten. Voor de rest, ik ben nog steeds supervisor bij het Occidantal Grand Aruba hotel.
27 oktober komt er een nieuwe lichting studenten, dan is het voor ons ook wat rustiger. Ik leef nu naar mijn vrije dagen toe, dat is 15 t/m 18 november, en dan is het zo 9 december. Ik weet nog niet hoelaat we vliegen, maar we komen in iedergeval in de ochtend terug aan op Schiphol, want we pakken een nachtvlucht. Wanneer ik die dagen vrij ben, ga ik denk ik duiken, maar moet daar nog wel een afspraak voor maken. voor de rest ga ik nog lekker genieten van het uitgaansleven hier en van het mooie weer, maar het werken gaat ook nog gewoon door.
Nu gaat de tijd snel, en laaf ik toe naar het moment dat ik weer lekker met 2 voeten op NL bodem sta.
Zie jullie allemaal gauw weer.

groetjes uut Aruba

  • 19 September 2008 - 11:59

    Tante Ria:

    hoi kevin.
    ik ben ook weer terug van een clientvakantie.het was supper leuk,maar ook nu gewoon weer werken.maar ik las dat je uitzag naar jou vrije dagen.pas in november,je hebt hopelijk toch wel minstens een dag in de week vrij?de nieuwe lichting die komt, gaan die voor een deel jullie werk overnemen?Dat zal eerst wel vreemd zijn. allemaal van die witte bekkies.
    ik neem aan,dat je al aardig bruin bent.nou kevin maak er nog wat van.ook ik heb straks weer nachtdienst.p.s.ik ben ook gestopt met roken. dat wou ik nog even laten weten.
    liefs tante ria.

  • 19 September 2008 - 12:38

    Ans En Hans:

    Het is maar goed dat je zo af en toe nog een regenbuitje meemaakt, hoef je daar niet meer aan te wennen als je weer thuis komt! Nog even volhouden, geniet van de zon en alle leuke dingen die je nog gaat doen! Tot later

  • 23 September 2008 - 18:38

    Henk En Brigit.:

    inderdaat het aftellen is begonnen voor je het weet sta je weer met twee bennen op nl bodem het is jammer dat je de 50 st verjaardag van tante brigit niet hier mee kunt maken,verder wensen wij je veel sterkte toe en geniet van je vrije dagen. groeten henk en brigit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Op 6 juni 2008 vertrek ik voor een half jaar naar Aruba. Dit gaat uit van de opleiding die ik op dit moment aan het volgen ben' Beveiliging Coordinator'. Op dit eiland gaan we volledig meedraaien met beveiligingsbedrijf VCB. Denk aan grote luxe Cassino's en Hotels, waar we dan de beveiliging op ons nemen. dan weet je wel genoeg. Ik ga erheen om daar veel te leren, maar ook om er de tijd van mijn leven te beleven. Ik zou het leuk vinden om ook eens een berichtje van jullie kant op deze weblog te mogen ontvangen. PASA UN BON DIA ( dat is papiaments voor " Fijne dag toe gewenst" ) Heel veel groeten vanuit het 'WARME EILAND ARUBA. Kevin.

Actief sinds 19 Mei 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 7784

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: