Hallo allemaal - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kevin

17 Oktober 2008 | Aruba, Oranjestad

Hallo allemaal.

Hoe gaat het met jullie daar aan de andere kant van de oceaan.
Hier gaat alles goed.
Zoals jullie misschien wel hebben gehoord van mama, heb ik laatst een behoorlijk groot ongeluk op het werk mee gemaakt. Er is namelijk een man, in dronken toestand van het balkon gevallen. Hierbij maakt hij een val van ongeveer 5 a 6 meter naar beneden. Dit gebeurde omstreeks om 9 uur in de avond. Toen ik daar terplekke kwam, schrok ik best wel wat ik daar aantrof. De man lag op zijn buik, en zijn hele hoofd zat onder het bloed, ambulance was al gebeld, toen die aankwamen, deden ze tot onze verbazing helemaal niets, dit tot zeer grote ergenis van ons, omdat wij druk bezig waren de man vast te houden omdat het dak waarop we zaten schuin afloopt. De ambulance broeders stonden erbij en keken er naar. Ook hebben we de brandweer erbij laten komen om de man van het dak te krijgen. Heb de brandweer meegeholpen om de man op een plank te kregen, en ver hebben we hem via een ladder naar beneden laten zakken. De volgende dag stond alles natuurlijk flink uitgemeten in de lokale kranten. Ook ik stond op beide foto's.
Zo maak je nog eens wat mee.

Ook even wat anders, niet alleen Nederland kent slecht weer. 14 en 15 oktober hebben we erg slecht weer gehad. Het heeft 2 volle dagen non-stop geregen, zware regenval. Alles stond onder water. Sommige plekken zelfs zo hoog, dat je de wielen van auto's niet meer kon zien. vervolgens liggen ook nog eens 4 van de 8 generatoren, die het eiland van stroom voorzien plat. dit leidde tot stroomuitval in delen van aruba. Ook wij waren de dupe daarvan. Gisteren 16-10-08 viel ook nog eens de stroom uit in het hotel. Hebben overal kaarsen neergezet, was ook nog wel gezellig ook nog. 13.00 viel de stroom uit, en om 21.45 was het weer hersteld.

Zo heb niet veel meer te vertellen, alleen dat de tijd nu snel gaat en zo weer thuis ben.

groetjes vanuut aruba. KEVIN.

  • 23 Oktober 2008 - 20:47

    Jan:

    de tijd ging zeker nog nog sneller omdat wij er waren :-)

    hou nog maar ff vol...

  • 29 Oktober 2008 - 10:18

    Ans En Hans:

    Nog even volhouden Kevin, en dan heb je het toch maar geflikt! Dat kan niet iedereen zeggen.
    Groetjes vanuit een zonnig Vaassen

  • 22 November 2008 - 14:47

    Bennie Hagen:

    Hoi Kevin hier nog even een berichtje van je oom ik dacht laat ik nog even op jou site kijken of er nog iets nieuws te melden is vanaf jou kant want jou tijd op Aruba zit er al zoo weer op. en dan kun je weer lekker kerst bij je ouders en broer vieren hier in het koude nederland waar ons de sneeuw en hagelbuien om de oren vliegen. verder zag ik wel dat jij niet veel nieuws te melden had want dan hadden wij dat ook wel op de mail gezien.
    Ik wens je verder nog een fijne laatste weken op Aruba en tot weerziens op de nederlandse bodem groetje`s Bennie Dicky en Roy

  • 25 Mei 2009 - 15:50

    Paramedic:

    Gozer, de ambulance die niks doet...is wel makkelijk gezegd, maar toevallig hebben we ook veiligheidsvoorschriften zodat we elke dag heelhuids naar huis kunnen. Die man lag op een gevaarlijke plek. Mijn collega's moesten wachten op de brandweer die een reddingstaak hebben. In Nederland zie je de ambulancebroeders ook niet overal bovenop klimmen. Daar heb je de brandweer voor. Dat jullie wel op dat dak zaten vind ik prima, maar zoiets maak jij niet zo vaak mee. Wij wel, en als wij elke keer allerlei fratsen moeten gaan uithalen dan gebeuren er geheid ongelukken. Er zijn dingen die de ambulance doen en andere dingen vallen voor rekening van de brandweer of de politie. Dat is overal zo. En als je er geen verstand van hebt, moet je gewoon je mond houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Op 6 juni 2008 vertrek ik voor een half jaar naar Aruba. Dit gaat uit van de opleiding die ik op dit moment aan het volgen ben' Beveiliging Coordinator'. Op dit eiland gaan we volledig meedraaien met beveiligingsbedrijf VCB. Denk aan grote luxe Cassino's en Hotels, waar we dan de beveiliging op ons nemen. dan weet je wel genoeg. Ik ga erheen om daar veel te leren, maar ook om er de tijd van mijn leven te beleven. Ik zou het leuk vinden om ook eens een berichtje van jullie kant op deze weblog te mogen ontvangen. PASA UN BON DIA ( dat is papiaments voor " Fijne dag toe gewenst" ) Heel veel groeten vanuit het 'WARME EILAND ARUBA. Kevin.

Actief sinds 19 Mei 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 7788

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: