Biena op huus an - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu Biena op huus an - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu

Biena op huus an

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kevin

27 November 2008 | Aruba, Oranjestad

Hee iedereen.

Hier weer ff een berichtje vanuit Aruba. Vandaag over 13 dagen stap ik weer lekker op het vliegtuig en kom dan weer mooi op huus an. De laatste maand is echt voorbij gevlogen. Kan ook niet wachten om iedereen weer te zien en mijn verhalen te vertellen.
9 dec. om 17.45 arubaanse tijd vliegen we en om 09.45 NL tijd komen we weer aan. Heb er echt heel veel zin. Maar eerst nog even een paar dagen werken en dan lekker 3 dagen vrij zodat we nog wat leuks kunnen doen.

Nou doe allemaal rustig aan en tot snel.

groetjes kevin.

  • 28 November 2008 - 19:39

    Hans Hagen:

    Hallo Kevin,

    Geniet daar nog maar even van de goede temperatuur. Terug komen in ons koude kikkerlandje met sneeuw, regen en de thermometer op nul graden doet je straks weer verlangen naar Aruba. Geniet de laatste dagen nog even en tot ziens.

    Groetjes van de Jasmijnstraat

  • 30 November 2008 - 15:54

    Bennie Hagen:

    nou heel fijn dat de laatste maand voorbij is gevlogen is en dat je het er erg naar de zin hebt maar ook goed dat je naar huis verlangt dat vind je moeder het alle fijnst want stel je voor dat je daar wel zou willen blijven dat zou ze helemaal niet leuk vinden.Maar geniet de laatste dagen als je vrij bent nog maar extra van het eiland en het uitgaan ,en we zien je gauw terug op de nederlandse bodem.

    groetje`s van Bennie Dicky en Roy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Op 6 juni 2008 vertrek ik voor een half jaar naar Aruba. Dit gaat uit van de opleiding die ik op dit moment aan het volgen ben' Beveiliging Coordinator'. Op dit eiland gaan we volledig meedraaien met beveiligingsbedrijf VCB. Denk aan grote luxe Cassino's en Hotels, waar we dan de beveiliging op ons nemen. dan weet je wel genoeg. Ik ga erheen om daar veel te leren, maar ook om er de tijd van mijn leven te beleven. Ik zou het leuk vinden om ook eens een berichtje van jullie kant op deze weblog te mogen ontvangen. PASA UN BON DIA ( dat is papiaments voor " Fijne dag toe gewenst" ) Heel veel groeten vanuit het 'WARME EILAND ARUBA. Kevin.

Actief sinds 19 Mei 2008
Verslag gelezen: 765
Totaal aantal bezoekers 7785

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: