Watersport - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu Watersport - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kevin Bouwman - WaarBenJij.nu

Watersport

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kevin

27 Juli 2008 | Aruba, Oranjestad

Zo hier weer even een berichtje van mijn kant af. Ben vandaag 26-07-08 met 5 klasgenoten naar het strand gegaan, was heerlijk weer, zo rond de
33 graden. Hebben daar allemaal 1 waterscooter gehuurd voor 35 minuten. Was echt uber vet. De scooters konden ongeveer 55 a 60 kilometer per uur, sommige zelfs bijna 80. Hebben heerlijk op die dingen gevaren en was zeker de moeite waard om het te doen, we denken er zelfs aan om nog een keer te gaan, maar dan voor een uur. Er werdt tegen ons gezegd, dat we niet te ver de zee op mochten, maar werdt niet gezegd waarom, dus wat doen wij, we zoeken uit waarom. Nou toen we een eind de zee op waren, en we gingen terug, toen kwamen we erachter, de golven zijn dan hoger en de scooter klapte steeds keihardt op het water. Maar zoals ik al zei, was zeker doe moeite waard om te doen.

Nou hoop dat het aan jullie kant ook goed gaat, en dat ik snel weer eens wat van jullie hoor.

ps. Heb helaas geen foto's kunnen maken, maar kijk wel of ik dat de volgende doe.

Nou heel veel liefs vanuit het zonnige Aruba

  • 28 Juli 2008 - 11:48

    Ans En Hans:

    Hoi Kevin!
    Alles goed aan deze kant. Leuk om te lezen dat je je vermaakt in je vrije tijd. Gaat het werk ook naar wens? Wij hebben op dit moment ook zomerse temperaturen! Heerlijk!
    Groetjes en have fun!!

  • 18 Augustus 2008 - 12:31

    Marijke:

    hey kevin wat leuk om te zien dat het goed met je gaat wij hebben nu vakantie en dus de tijd om even te computeren het weer is toch slecht.heb je het daar nog steeds zo warm?het is wel een levenservaring probeer er zo veel mogelijk van tegenieten,erwin is op vacantie naar kroatie geweest met zijn vriendin nog veel werkplezier en de groetjes van gerrit marijke erwin eline sander.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Op 6 juni 2008 vertrek ik voor een half jaar naar Aruba. Dit gaat uit van de opleiding die ik op dit moment aan het volgen ben' Beveiliging Coordinator'. Op dit eiland gaan we volledig meedraaien met beveiligingsbedrijf VCB. Denk aan grote luxe Cassino's en Hotels, waar we dan de beveiliging op ons nemen. dan weet je wel genoeg. Ik ga erheen om daar veel te leren, maar ook om er de tijd van mijn leven te beleven. Ik zou het leuk vinden om ook eens een berichtje van jullie kant op deze weblog te mogen ontvangen. PASA UN BON DIA ( dat is papiaments voor " Fijne dag toe gewenst" ) Heel veel groeten vanuit het 'WARME EILAND ARUBA. Kevin.

Actief sinds 19 Mei 2008
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 7764

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: